ponedeljek, 21. julij 2008

Je to krnekaj, povedo modreci

Čeprav sem videza, ki meji nekje med pohabljenim in socialno in emocialno prizadetim, in tudi po duši nism lih Oprah Winfrey... Sem prepričan, da pa je na tem svetu še kje kakšna punca, ki bi šla z mano na pijačo.
Neki kar me strašno zanima, ker samozavest v teh zadevah mi je španska vas, kako zaboga naj najdem pogum in dejansko neko punco, ki mi je všeč, sploh povabim na pijačo?


Če pa že vnaprej vem, da bo odgovor pri vsaki isti... Torej nikalen, povzeto po Oliverju Mlakarju.


No ja, glede na to, da nism še zelo star, je pa možnost, da najdem luč in se potegnem na neko sivo povprečja iz tega mojega življenja.



Ajaaa... preden bom naslednjič kej napisal bom dejansko premislil o tem kar pišem, mal me bolezen ipd jeble.

Ni komentarjev: