torek, 3. junij 2008

Bolečina

Zakaj? ko sem mislil že, da sem vse dal skoz... zakaj me še vedno ko se kakorkol spomnem na NJO oz. vidim njeno sliko, zaslišim njeno ime... me še vedno nekje, globoko pri srcu stisne in iz mene izsili solzo. Ne zaradi tega, ker bi jo pogrešal in ker bi karkol še hotel... zaradi vseh napak, ki sem jih storil in z njimi prizadel njeno malenkost, malenkost ob kateri sem se naučil biti človek in gledati dlje v prihodnost in si najti cilje.
Dlje ko čakaš, kljub temu, da veš, da nekaj se ne bo izšlo. in ko raje vidiš, da ona stori to potezo... dlje ko čakaš in ko gledaš kako se oddaljuje od tebe, vedno bol si zalubljen v njo in trpiš. In ko si tam, na koncu, se lahk samo še smiliš samemu sebi, kljub temu, da veš, da je tako prav. In poskušaš pozabiti... In pozabiš, dokler te nekaj nekdo karkol spet ne spomne na to.
In to je bolečina

Ni komentarjev: