ponedeljek, 26. maj 2008

Sam nekaj...

Nimam ne fanta ne punce, dolgega imam dovolj za vsako luknjo, pičke, ki kadijo in so ponosne na to, so mi zanimive, ker se lahko na prefinjen način norčujem iz njih, najbolj huda na svetu mi je tista, ki jo namaka v tabasco, spolne potrebe se ne trudim prikrivat, pri moškem me ne odbija rockerski/metalski videz (samo metalci me včasih strašijo), ne bi dvignil roke (mogoče pa nogo?) niti nad fanta niti nad punco (ker preferiram stranske vzgojne šamarje, če smo pa slovenci prekonzervativni mi ni mar), masturbiram dnevno, ker vem kjer se te zadeve dobijo, nedolžen nisem več (čeprav po vsem skup tudi v to dvomim), nisem obrezan ne porezan, s partnerko se videvam sorazmerno z masturbiranjem in ko sem zdrogiran, fiksne ure pa tudi nimam.

upam, da to razjasni par stvari :)

Ni komentarjev: